باربری اطلس بار پاسارگاد، باربری متخصص

باربری اطلس بار پاسارگاد ارائه دهنده انواع خدمات باربری ، اسباب کشی ، حمل اثاثیه ، بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در تهران با چندین سال تجربه درخشان می باشد

باربری اطلس بار پاسارگاد، باربری متخصص

باربری اطلس بار پاسارگاد ارائه دهنده انواع خدمات باربری ، اسباب کشی ، حمل اثاثیه ، بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در تهران با چندین سال تجربه درخشان می باشد

باربری اطلس بار پاسارگاد، باربری متخصص

ما در اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد توانسته ایم متمایزترین خدمات باربری ، حمل بار ، جابجایی اسباب منزل ، اثاث کشی و بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را به گونه ای متمایز به مشتریان خود ارائه نماییم. توانسته ایم متمایز ترین خدمات را به مشتریان عزیزمان ارائه نماییم. ارائه روش های مدرن در اسباب کشی و حمل بار توانسته است ما را از سایر همکاران مان متمایز نماید.
برای دریافت انواع خدمات باربری ، اتوبار و اسباب کشی تنها کافیست با ما در تماس باشید.
https://atlasbar-co.ir
شماره تماس شبانه روزی : 1511

طبقه بندی موضوعی

نورپردازی خانه و اصول بسیار مهم در انجام نورپردازی

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳ ق.ظ | اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد | ۰ نظر

نورپردازی خانه تاثیر بسیار چشمگیری و زیادی در دکوراسیون منزل دارد. فرض کنید شما بهترین و زیباترین وسایل را دارید ولی اگر نورپردازی صحیحی بر روی آن ها انجام نشده باشد به هیچ عنوان زیبایی آنها چشم نوازی نخواهد کرد.

نورپردازی و اصول نورپردازی منزل

طراحان دکوراسیون اصولا با علم و دانش خود می توانند بهترین پیشنهادات را برای اصولی انجام شدن نورپردازی به شما ارائه نمایند. و بسته به هرقسمت از منزل شما می توانند نور مناسبی را برای آن تعبیه نمایند.

پس اگر میخواهید این کار برای شما اصولی انجام شود باید بتوانید یک طراح دکوراسیون زبده را استخدام کنید. اما باید نکات مهم استخدام دکوراتور را بدانید و با علم و دانش منطقی این کار را انجام دهید.

اهمیت نورپردازی خانه

دلیل اهمیت نورپردازی خانه چیست؟

نور از زمان های قدیم بسیار مهم بوده است. قطعا کسی نمی تواند بگوید من زندگی کردن در تاریکی را دوست دارم . تصور کنید برای دو روز به هیچ عنوان برقی نداشته باشید آیا زندگی کردن برایتان امکان پذیر خواهد بود؟؟؟

با نور مناسب می توانید ایمنی لازم را به خانه خودتان ببخشید. اگر تاریک باشد قطعا افرادی مزاحم می توانند به حریم خانه شما وارد شوند. در انجام کارها اگر نور نباشد قطعا دقت لازم نیز وجود نخواهد داشت.

با نورپردازی مناسب همانطور که گفته شد زیبایی منزل شمارا نیز به همراه خواهد داشت در نتیجه باید آن را به درست ترین حالت ممکن انجام دهید.

نورپردازی اصولی

اصول انجام نورپردازی مناسب چیست؟

برای اینکه بتوانید نورپردازی مناسبی داشته باشید در ابتدا باید منابع نور خود را به درستی انتخاب نمایید. میزان نور از مهم ترین نکات است که باید بتوانید آن را به درستی انتخاب کنید.

سعی کنید بسته به دکوراسیون خود محل مناسبی برای نصب منبع نور انتخاب کنید.

حتما ساختار اتاق های خود را در نظر داشته باشید. فرضا چیدمان اتاق مستطیل شکل با اتاق مربع و یا دیگر موارد بسیار متنوع می باشد و نورپزدازی آن نیز بسیار متفاوت خواهد بود.

هدف از نورپردازی خانه

هدف از نورپردازی خانه

اهداف زیادی می‌توان برای نورپردازی خانه در نظر گرفت.
اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین آن‌ها می‌تواند دلایلی باشد که ما چرا از نور در منزل خود استفاده می‌کنیم. روشنایی به‌ویژه در ساعت‌های شب به ما در انجام بهتر کارها کمک می‌کند. در واقع بدون نور مناسب بسیاری از کارها انجام نمی‌شود بنابراین از نورپردازی برای بهبود دید استفاده می‌شود. همچنین روشنایی نوعی احساس امنیت در خانه به وجود می‌آورد.
انسان‌ها تاریکی را دوست ندارند.
و احساس ترس و ناامنی در تاریکی افزایش پیدا می‌کند.
برجسته‌سازی یک فضا از دیگر اهداف نورپردازی است.
شما می‌توانید با یک نورپردازی مناسب جو دلخواهتان را در فضای موردنظر به وجود آورید. ازاین‌رو تغییر روحیه و فضای منزل یکی دیگر از اهداف نورپردازی منزل است. اگر شما بودجه کافی برای تغییرات اساسی در دکوراسیون منزل خود را ندارید به‌سادگی با تغییر روشنایی منزل می‌توانید تغییرات بسیار جالب‌توجهی در فضای منزل به وجود آورید.  ما در اینجا به دو دلیل مهم و اساسی که دربرگیرنده نکات اساسی نورپردازی گفته‌شده در بالا نیز هست اشاره می‌کنیم:

مهم ترین نکات نورپردازی در خانه

مهم ترین نکات در نورپردازی در سقف خانه

بیشتر شاهد هستیم که نورپردازی در سقف ها انجام می شود. ولی باید این کار را نیز ی فرد متخصص انجام دهد چراکه این افراد می توانند مهم ترین نکات را در این زمینه در نظر داشته باشند. به طور مثال:

نورپردازی در سرویس های بهداشتی باید به نحوی انجام شود که سایه ایجاد نکند.

در اتاق خواب ها نباید از نور بسیار درخشان استفاده کرد بلکه استفاده از نورهای ملایم می توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند. تا بتواند به حد کافی به شما آرامش بخشد.

در اتاق کودکان نیز باید همین طور باشد. نور باید به حدی ملایم باشد که بتوان حتی شبها نیز نور مناسبی در اتاق داشت چراکه اغلب کودکان از تاریکی ترس دارند.

در دکوراسیون سالن های پذیرایی قطعا انتخاب یک نور ملایم نمی تواند انتخاب مناسبی باشد.

در اتاق کار باید دقت نمایید نور به حد کافی باشد. چراکه شما با نور کم نمی توانید کارهایی که نیاز به دقت دارند را انجام دهید. نورپردازی و طراحی دکوراسیون اتاق کار به افزایش دقت و تمرکز شما می تواند مکمک بسیار شایانی نماید. پس در این زمینه به حد لازم دقت نمایید.

پیشنهاد ما برای نهارخوری این است که از یک لوستر مناسب استفاده نمایید. تا علاوه بر نور مناسب بتواند زیبایی نهار خوری تان را نیز افزایش دهد.

منبع: https://atlasbar-co.ir/Blog/Post/نورپردازی-خانه-و-ایده-ها-و-نکات-تأثیرگذار-یک-نورپردازی-حرفه-ای/57

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی