باربری اطلس بار پاسارگاد، باربری متخصص

باربری اطلس بار پاسارگاد ارائه دهنده انواع خدمات باربری ، اسباب کشی ، حمل اثاثیه ، بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در تهران با چندین سال تجربه درخشان می باشد

باربری اطلس بار پاسارگاد، باربری متخصص

باربری اطلس بار پاسارگاد ارائه دهنده انواع خدمات باربری ، اسباب کشی ، حمل اثاثیه ، بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در تهران با چندین سال تجربه درخشان می باشد

باربری اطلس بار پاسارگاد، باربری متخصص

ما در اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد توانسته ایم متمایزترین خدمات باربری ، حمل بار ، جابجایی اسباب منزل ، اثاث کشی و بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را به گونه ای متمایز به مشتریان خود ارائه نماییم. توانسته ایم متمایز ترین خدمات را به مشتریان عزیزمان ارائه نماییم. ارائه روش های مدرن در اسباب کشی و حمل بار توانسته است ما را از سایر همکاران مان متمایز نماید.
برای دریافت انواع خدمات باربری ، اتوبار و اسباب کشی تنها کافیست با ما در تماس باشید.
https://atlasbar-co.ir
شماره تماس شبانه روزی : 1511

طبقه بندی موضوعی

باربری اطلس بار و اسباب کشی بدون تعطیلی در 24 ساعت شبانه روز

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ | اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد | ۰ نظر

باربری یکی از خدماتی است که امروزه مورد نیاز بسیاری از افراد به خصوص در شهرهای بزرگ است. شرکت های باربری در زمینه اسباب کشی و حمل اثاثیه از تهران به شهرستان خدمات خود را ارائه می نماید.

باربری

 

باربری و  اتوبار اطلس بار پاسارگاد در تهران خدمات حمل بار خود را با بهترین و مدرن ترین تجهیزات ارائه می کند. اسباب کشی در نظر بسیاری از افراد کاری سخت و طاقت فرساست که نیاز به زمان زیادی دارد و انرژی زیادی از افراد خانواده می گیرد. اما ما در اتوبار و باربری اطلس بار به شما می گوییم که اسباب کشی کار سختی نیست اگر بدانیم اثاثیه خود را چگونه بسته بندی و حمل نماییم.

ترفندهای بسته بندی اثاثیه

مثلا با اطلاع از ترفندهایی برای بسته بندی وسایل بدون کارتن و بابل رپ می توانیم هزینه های شما را تا حد چشمگیری کاهش دهیم.

باربری شبانه روزی در تهران

باربری شبانه روزی بدون تعطیلی

باربری و اتوبار اطلس بار پاساگارد با تجربه ای چندین ساله و تخصص و دانش کافی خدمات خود را در زمینه اثاث کشی منازل و محل کار ارائه می کند در این شرکت هر نوع بار و لوازمی که نیاز به جابجایی پیدا می کند به سرعت بسته بندی شده و توسط نیروهای متخصص حمل می شود.

اثاث کشی منازل و محل کار


اطلس بار با تماس شما اقدام به اعزام نیروهای متخصص می نماید. این نیروها کاملا آموزش دیده اند و برای اثاث کشی آماده هستند.
در اولین ساعات روز یا در هر ساعتی که شما مقرر می کنید این افراد سر کار خود حاضر شده و اقدام به جمع آوری و بسته بندی اثاثیه شما می نمایند. اصلا لزومی ندارد که شما کاری انجام دهید می توانید نظاره گر خدمات حرفه ای پرسنل ما باشید در حالی که چای می نوشید یا به امور خانه و بچه ها رسیدگی می کنید. نیروهای ما بدون ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای شما یا همسایه ها کلیه اثاث شما را در بسته بندی های مناسب جمع آوری کرده و درون ماشین های حمل بار قرار می دهند. باربری اطلس بار در چیدمان وسایل و لوازم نیز در خدمت رسانی آماده است و در هر ساعت از شبانه روز و در هر روز هفته که شما بخواهید اقدام به ارسال تجهیزات و نیرو می نماید.

ماشین اسباب کشی و تجهیزات باربری

ماشین مخصوص اسباب کشی و تجهیزات باربری

تجهیزات باربری اعم از لوازم بسته بندی شامل :

  •      بابل رپ ( فوم ضربه گیر )
  •     استرج رپ ( سلفون )  
  •     چسب پهن
  •     کارتن اسباب کشی 5 لایه با مقاومت بالا مناسب اجناس چینی و ظروف کریستالی (آموزش بسته بندی وسایل حساس و شکننده)
  •     ساک رختخواب
  •     رگال لباس
  •     انواع کارتن های رگال دار
  •     انواع کارتن بسته بندی اسباب کشی در ابعاد مختلف

در باربری اطلس بار موجود است.

بسته بندی اسباب کشی


اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد انواع ماشین های مخصوص اسباب کشی جهت حمل بارهای گوناگون را دارد. این ماشین ها شامل:
  

  •      کامیون حمل اثاثیه منزل و مبلمان
  •      نیسان مبلی دارای کفی مخصوص صاف جهت بارگیری و حمل مبلمان
  •      نیسان روباز معمولی
  •      تریلرکفی-ترانزیت

ماشین باربری و خدمات حمل اثاثیه

کلیه ماشین باربری اطلس بار به صورت سرپوشیده یا روباز بسته به نیاز شما می باشد. همچنین این ماشین ها دارای کانتین بزرگ با طراحی خاص و منحصر به فرد جهت محافظت بیشتر از اثاث شما می باشند.
تلفن های ما جهت تماس شبانه روزی آماده پاسخ گویی است. کافیست تماس بگیرید.

https://atlasbar-co.ir

 

1511

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی